h1

furnal 11-15.12.05

20/01/2006

 

15.12.05
mai nou primesc spam’uri scrise cu caractere arabe, tot încerc să le blokez prin îmbunătăţirea filtrelor.. azi mi-a venit şi o kestie nouă, un mesaj de la restaurantul friends din bucureşti, îmbiindu-mă cu oferta lor de mâncare.. nu-mi prea inspiră încredere, mai ales din cauza expeditorului mesajului: Restaurant in Doroibanti Super mancare .. arată cam dubios, nu?
[flyleaf – perfect / flyleaf]
14.12.05
un personaj citit = unul care a citit mult.. un scriitor citit = un scriitor ale cărui cărţi sunt citite de multă lume.. un critic citit = ? .. am întâlnit într-un articol sintagma şi mi-a plăcut, deşi autorul o folosea cu al doilea sens, fără să realizeze că i se poate aplica şi primul
[flyleaf – red sam / flyleaf]
13.12.05
ar fi trebuit să-mi notez toate numele care apar asociate cu adresa mea de e-mail pe mesajele-spam.. când le şterg şi-mi actualizez filtrul anti-spam cu datele declarate de dobitocii care mi le trimit observ că deşi la destinatar apare adresa mea, numele care-o însoţeşte e dubios rău.. da’ rău de tot
[via mistica – valley of fear / testamentum]
12.12.05
într-o zi ar trebui să stau la pândă lângă cutia mea poştală [cea-n care-mi vin scrisori pe hârtie, cu timbre sau nu.. am şi aşa ceva, ştiu, îs uneori nostalgic] pe care scrie „fără reclame!”, dar dobitocii nu ştiu să citească se pare, sau îs doar nesimţiţi.. şi cum îmi bagă vreun ipokimen ceva să sar să-l pocnesc
[celelalte cuvinte – www / nos]
11.12.05
mă enervează ziarele care citează câte un site fără a-i da şi adresa.. ionel a publicat pe blogul său testamentu’ lu’ petru groza.. pun’te şi caută blogul lui ionel dacă te pricepi.. eu mă cam, dar uneori nu reuşesc să dau de urma site-urilor citate [vorba vine] de presă
[cronos – toamna / … şi voi ucide timpul]
Lasă un răspuns

