h1

furnal 16-20.12.05

21/01/2006
20.12.05
m-a durut azi stomacul şi cred că e din cauza sticlei de pepsi cumpărată ieri.. n-am ascultat-o pe Dada şi după o pauză destul de lungă mi-am luat iar likidul preferat.. vekile probleme au reapărut, aşa că cred că va fi vorba de ultimele mele înghiţituri de pepsi pentru o perioadă destul de însemnată

[flyleaf – i’m sorry / flyleaf]

19.12.05
pentru un fan al craiovei cum e cristi minculescu e foarte ciudat că-n versurile trupei iris, făcute-n majoritate de el, apare cam des cuvântul stea(ua).. kiar foarte dubioasă povestea..
[trooper – iris / gloria ]
18.12.05
nu-s de acord cu recuperările orelor pierdute cu greva profesorilor sâmbăta – copiii au altele pe cap, probabil.. de ce să le fie luat timpul liber pentru problemele altora? sigur, se poate argumenta că ei trebuie să înveţe, dar de ce la ei nu se gândeşte nimeni k la nişte oameni cu preocupări şi în măsură să-şi distribuie cum vor timpul liber?

[z.o.b. & fără zahăr – zob’ dă club / printre nori]

17.12.05
azi echipa feminină de handbal a româniei joacă cu echipa similară a ungariei în semifinalele campionatul mondial.. deocamdată n-am reuşit să văd nici un meci al ekipei noastre la această competiţie, dar azi mă voi uita.. şi sunt convins că vom câştiga.. un amic, aflat în aceeaşi situaţie preferă să nu se uite la meci, din superstiţie, iar de vom pierde cumva sigur va da vina pe mine pentru înfrângere

[mekanik-şef – avertisment / insomniac]

16.12.05
am citit recent despre un grup de feministe care au cerut interzicerea pisoarelor, justificându-şi pretenţia prin egalitatea între sexe.. eu zic că-s tâmpite.. şi declar pe această cale că prefer să micţionez în pisoar şi nu în veceu

[april sixth – here i am / in memory]

Lasă un răspuns

