h1

furnal 26-31.12.05

23/01/2006
31.12.05
poate c-ar trebui să-mi justific sau măcar explic pseudonimul.. cea mai simplă idee, la care s-ar gândi aproape oricine, ar fi inteligenţă diabolică.. îs foarte modest, nu? alţii ar putea crede că mă autoproclam genial.. e posibil şi asta.. cred că există şi indivizi care mă cred satanist.. nu-s.. în concluzie sper să zâmbiţi, kiar dacă amar

[deviant – effect / the disintegration show]

30.12.05
prin vară/toamnă două kestii mi-au reţinut atenţia mai ales prin alăturare: s-a votat legea calului, iar pe undeva a fost inaugurat un muzeu al măgarului.. dacă se mai revoltau şi militanţii împotriva folosirii poneilor şi se clona un catâr totul era perfect, aşa rămâne incomplet

[vena cava – victimizer-victimized / the org]

29.12.05
pe la moartea verii ilici şi petrică o cam luaseră-nspre re’mpreunarea politică.. apoi s-au calmat treburile.. să remarcăm că politica românească e încă dominată de foşti fesenişti, k sa nu-i fac direct comunişti, doar tăriceanu, în care trag toţi, e de pe alte planete-n domeniu

[slash’s snakepit – monkey chow / it’s 5 o’clock somewhere]

28.12.05
am trecut prin multe gări mioritice, dar aşa-mpuţită precum cea de sud din oraşul de pe malurile puţului n-am întâlnit nicăieri.. şi am fost inclusiv prin copşa mică, de exemplu.. în gara asta duhneşte inclusiv pe peron, nu doar în interior

[april sixth – roses / in memory]

27.12.05
trăim într-o lume imbecilă: să miroşi a ceapă e mai penibil decât să miroşi a fum de ţigară

[e.m.i.l. – da’ vrei / rom, fum şi vanilie]

26.12.05
uneori mă apucă fantezii, cum că m-aş pricepe la fotografiat.. ce nu-mi dau seama e la ce-s mai bun dintre cele 3 categorii pe care le-am identificat: fotografii de inspiraţie [=să surprinzi un moment unic în mişcare]; fotografii statice [=vezi ceva care te inspiră şi ţi se pare că dintr-un anumit unghi se vede foarte interesant]; fotografii aranjate [=îţi aranjezi ce pozezi cum vrei].. candidate ar fi 2 şi 3, însă nimănui nu-i plac fotografiile mele.. poate că totuşi îmi găsesc timp şi kef să fac şi secţiunea foto pe’aici, am promis’o de vreun an

[rhetorica – chapter 6 / gânduri]

Lasă un răspuns

