h1

am ajuns pe o carte :)

03/12/2013

când eram student am primit de la cineva un fișier intitulat caietul roxanei.. l-am deskis și nu m-am ridicat de la calculator până ce posesorul acestuia nu m-a amenințat că-mi taie contul.. abia după ce colegii mei de cameră s-au culcat am reușit să citesc tot textul.. era scris al naibii de bine.. l-am recomandat ulterior și altora și nimănui nu-i venea să creadă că autorul era un adolescent, coleg de generație cu noi, cu care am ajuns ulterior chiar să colaborez.. a trecut ceva până ce manuscrisul de atunci a ajuns, alături de alte însemnări, într-o carte intitulată caietul roxanei și alte jurnale, apărută de curând la herg benet, pe care o puteți cumpăra de aici și pe a cărei copertă din spate puteți citi următoarele

Valul de sinucideri generat de Suferinţele tânărului Werther va părea o glumă pe lângă tsunamiul generat de apariţia obiectului pe care-l ţii în mână. [iQ666]

Lasă un răspuns

