h1

eurovision 2014

11/05/2014

mda, m-am uitat iar la eurovision.. și n-a fost kiar așa rău cum m-am așteptat.. observațiile și concluziile mele:
-spre deosebire de alți ani, a câștigat una dintre vocile bune din concurs cu una dintre piesele răsărite
-destul de multe cântece fără absolut nimic deosebit, oare ce dezastru o fi fost în țările respective la preselecții?
-europa e complexă: se tot vorbește de ascensiunea extremei drepte și a intoleranței, dar în țări profund religioase, atât musulmane cât și creștine, se votează la greu cu un bărbat îmbrăcat în femeie cu barbă
-multe alianțe tradiționale s-au răcit, vecini și prieteni nu s-au votat între ei.. totuși printre axiomele concursului rămase valabile sunt și cele 12 puncte acordate nouă de moldoveni
-politica n-a prea contat: rusia a adunat o grămadă de puncte, cu o piesă slabă interpretată prost de două domnișoare posibil talentate, dar nu cred că la muzică, iar ucraina, cu o piesă decentă și bine interpretată n-a adunat destule ca să conteze în lupta din vârful clasamentului
-cui naiba-i place cum cântă pop băieții cu voce subțire? nu cunosc pe nimeni în halul ăsta și totuși topurile-s pline de asemenea cântece, iar ungurul a fost absurd de sus în clasament
-la cum arăta norvegianul aș fi crezut c-o să sperie lumea.. m-a speriat pe mine când a-nceput să cânte.. măcar de-și acoperea tatuajele, să nu sperie pisicuțele, principalele cliente pentru muzica lui
-n-aș fi crezul că există mulți europeni amatori de muzică country.. piesa olandei a sunat decent, ce mi-a atras însă mai mult atenția la ea a fost decorul
-la apariția austriacei m-am gândit c-ar putea face un duet dement cu cel care ne-a reprezentat anul trecut.. poate c-ar fi fost și ea interesată.. atunci, că după anunțarea rezultatelor…
-am numărat 4 contrabase pe scenă.. tare!
-după prestația hologramei paulei seling cred că se poate pune problema de ce să se organizeze concursul într-un loc când fiecare ar putea cânta acasă la el și prestația să-i fie transmisă holografic pe scena principală.. după aceea asta s-ar putea extinde și la alte domenii, economisindu-se astfel keltuielile cu transportul și cazarea.. ciudat va fi când va fi implementată la fotbal, dar o să ne obișnuim cumva
-piesa franței mi s-a părut cea mai penibilă și coneuropenii mei mi-au cam dat dreptate.. alte piese slabe, după părerea mea, au fost cele din ungaria, suedia, azerbaidjan, muntenegru, san marino, belarus și aș mai putea continua.. spaniola și slovena meritau piese mai bune, că voci aveau
-clasamentul meu: 1. germania, 2. islanda, 3. italia, 4. românia, 5. ucraina
… iar pe viitor rămâne de văzut dacă musulmanele moderne își vor înlocui burkile sau cum li s-o fi zicând cu bărbi.. așa ar semăna și cu bin laden, de exemplu

Lasă un răspuns

