h1

cei de la yahoo! sunt absurzi

08/12/2014

am primit azi de la yahoo! următorul mesaj:

Hi iQ666,

On Mon, Dec 8, 2014 12:16 PM GMT+2, we noticed an attempt to sign in to your Yahoo account iq666qi from an unrecognized device in Romania.

If this was you, please sign in from your regularly used device.

If you haven’t recently signed in from an unrecognized device and believe someone may have accessed your account, please visit this link to change your password and update your account recovery information.

Thanks for taking these additional steps to keep your account safe.

Yahoo

adică ar trebui să intru-n contul meu la ei doar de pe aparatul pe care-l folosesc în mod obișnuit, dar dacă din cine știe ce motive nu mai pot s-o fac cum să mă mai loghez acolo? azi am reușit doar după ce mi-am skimbat parola, însă nu-i o opțiune să fac asta de fiecare dată când îs la alt calculator.. ei nu-și dau seama că-s absurzi cu măsurile astea excesive de siguranță? și se mai miră că-i părăsesc utilizatorii…

Lasă un răspuns

