h1

de-mi-si-a!

13/11/2015

colaborarea mea permanentă la EgoPHobia s-a înkeiat cu textul de mai jos [nu ne-am certat, nu a apărut alt proiect, e posibil să mai colaborez cu ei în viitor]

cam asta a fost. 11 ani, 40 de texte, câteva sute de reacții [majoritatea pozitive, unele pe lângă, dar și câteva critici la obiect], trei conflicte [de care-mi amintesc acum], o amenințare cu tribunalul, vreo 10 mesaje “m-am prins cine ești” [toate greșite], 3 mesaje de scuze adresate conducerii revistei în urma identificării de către subsemnatul a unor erori în propriile-i texte, iar acum o surpriză: acesta e ultimul articol care va apărea în cadrul celei mai longevive rubrici din EgoPHobia, minDisecții
[continuarea @ EgoPHobia #44]

Lasă un răspuns

